Sodelavci odseka za tehnologije znanja Instituta "Jožef Stefan" Sašo Džeroski, Jure Žabkar in Aleš Jurca so leta 2019 objavili rezultate raziskave, v kateri so analizirali podatke o 3D-skenih moških in ženskih stopal, zbranih v Severni Ameriki, Evropi in Aziji. Raziskava je potrdila obstoj številnih statistično pomembnih razlik v povprečnih meritvah stopal med regijami in med spoloma ter veliko razpršenost meritev stopal znotraj vsake skupine ljudi. Kot kaže, pa je postavila tudi nove standarde za metode in meritve za izdelavo obutve.
Adidas je na podlagi izsledkov raziskave izdelal povsem nov tekaški copat za ženske, Institut "Jožef Stefan" pa omenja na svoji spletni strani in v promocijskem filmu.
Podjetje Lululemon, ki s prodajo športnih oblačil in oblačil za prosti čas letno ustvari 6 milijard ameriških dolarjev prometa in ima po svetu 574 trgovin, je letos marca izdelalo tudi svoj prvi tekaški čevelj, prav tako na podlagi ugotovitev raziskave sodelavcev IJS.